*

Informatie over cookies

Close

Cookies zijn essentieel om maximaal gebruik te maken van onze website. De meeste websites maken gebruik van cookies. Cookies slaan uw voorkeuren op en andere informatie, die ons helpt om onze website te verbeteren. U hoeft zich hierover echter geen zorgen te maken, want uit de door ons verzamelde informatie is uw identiteit geheel niet op te maken. In ons privacybeleid (onderdeel Cookies) vindt u meer informatie over cookies en hoe u uw browserinstellingen kunt aanpassen om cookies wel/niet te accepteren.

Go Further

opening.jpg

Wit is het nieuwe zwart, zonnedak niet populair in warmste Europese landen - dit en meer in Ford Car Buying Trends 2014

Amsterdam, 29 april 2014 -

Spanje, Griekenland en Italië verwelkomen jaarlijks miljoenen bezoekers op hun zonovergoten stranden. Maar uit een nieuw onderzoek van Ford Motor Company naar trends in het koopgedrag in Europa blijkt dat inwoners van juiste deze zonnige landen het minst vaak een nieuwe auto met zonnedak kopen. Dit is een van bevindingen van Ford Car Buying Trends 2014, een onderzoek naar het koopgedrag in 22 Europese landen dat inzicht biedt in regionale trends en nationale verschillen en waarvan de resultaten de verwachtingen zowel bevestigen als weerleggen.

Lees volledig bericht

Highlights

  • Wit inmiddels meer populair dan zwart onder kopers van een nieuwe auto. Bruin en oranje groeien het snelst in populariteit
  • Zonnedaken minst in trek bij inwoners van meest zonnige Europese landen
  • Benzine meeste populairste brandstof in Europa, met Rusland als absolute koploper; dieselmotoren populairst in Turkije
  • Ford Car Buying Trends 2014 biedt inzicht in het koopgedrag van Ford rijders in heel Europa en laat regionale trends en opvallende nationale verschillen zien

Downloads

Fotogalerij:

Relevante links