FordVignale_Mondeo_4door_02 header.jpg

Ford Vignale biedt een unieke product- en servicebeleving. De Ford Mondeo Vignale is nu te bestellen

Amsterdam, 17 april 2015 -

Ford Motor Company onthult vandaag de productieversie van de Ford Mondeo Vignale, het eerste model dat wordt geïntroduceerd als onderdeel van de unieke Vignale-product- en eigenaarservaring.

Elk Ford Vignale-model wordt met de hand afgewerkt in het speciale Vignale Centre in de Ford-fabriek in Valencia. De Ford Mondeo Vignale is leverbaar als 4-deurs en Wagon en biedt superieure verfijning met het Europese debuut van de Active Noise Cancellation-technologie van Ford. Verder beschikt de Mondeo Vignale over een uniek design en uitrustingsniveau met gewatteerd lederen interieur met tuxedo -stiksel, exclusieve Vignale Nocciola-metaallak en speciale lichtmetalen velgen.

• Ford onthult de productieversie van de Ford Mondeo Vignale, het eerste model dat wordt geïntroduceerd als onderdeel van de unieke Ford Vignale-product- en eigenaarservaring
  • In het nieuwe Vignale Centre van Ford in Valencia wordt elk Vignale-model door een team van toegewijde experts met de hand afgewerkt en ondergaan de auto's 100 extra kwaliteitscontroles
  • De Ford Mondeo Vignale biedt superieure verfijning met het Europese debuut van Active Noise Cancellation; exclusieve styling en afwerking met gewatteerd lederen interieur en dashboard met 'honingraad'-stiksel, unieke velgen en Vignale Nocciola-metaallak
  • Geavanceerde technologieën waaronder Pre-Collision Assist met Pedestrian Detection-technologie, krachtige 2.0-liter TDCi-motor met dubbele turbo en hybride aandrijving zijn leverbaar als onderdeel van de exclusieve uitrusting