Ford-TransitConnect_44 header.jpg

Ford Transit Connect laagste brandstofverbruik in zijn klasse en dieselmotor nu ook leverbaar met powershift automaat

Amsterdam, 5 juni 2015 -

Vanaf deze zomer wordt de Transit Connect voorzien van nieuwe aandrijvingsmogelijkheden met het laagste brandstofverbruik in zijn klasse en voor zijn segment unieke technologieën voor bestuurdersassistentie en connectiviteit.

Ford introduceert een zeer efficiente 1.5-liter TDCi-dieselmotor met een CO2-uitstoot van 109g/km en een brandstofverbruik van 3,8 l/100 km in het ECOnetic-model. Dit is een verbetering van 6% in vergelijking met de vorige 1.6-liter TDCi-motor. Klanten kunnen ook kiezen voor de 1.5-liter TDCi met de automatische PowerShift transmissie van Ford.

• Ford Transit Connect wordt geleverd met nieuwe motoren en met voor zijn segment unieke technologieën voor bestuurdersassistentie
  • Nieuwe 1.5-liter TDCi-dieselmotor met een in zijn klasse toonaangevend verbruik van 3,8 l/100 km - 6% zuiniger dan de vorige 1.6-liter motor
  • Voor het eerst dieselmotor met PowerShift automaat leverbaar
  • Voor deze klasse unieke functies, zoals Traffic Sign Recognition en Lane Keeping Aid; SYNC2-connectiviteit en MyKey voor het eerst beschikbaar in Europese bestelauto