fordpass-logo.jpg

Ford transformeert zichzelf tot mobiliteitsleverancier en introduceert FordPass

Amsterdam, 14 januari 2016 -
Ford introduceert FordPass® als onderdeel van de transformatie naar een auto- en mobiliteitsbedrijf. FordPass® is een platform dat de relatie tussen autoproducent en consumenten herdefinieert en beoogt voor autobezitters te doen wat iTunes deed voor muziekliefhebbers.

FordPass leden krijgen hulp van persoonlijke mobiliteitsassistenten - FordGuides – die zowel 's nachts als overdag helpen bij het oplossen van mobiliteitsuitdagingen, het vinden van een meer efficiënte manier om te reizen of bij het boeken van een parkeerplaats vóór het bereiken van de bestemming. Leden kunnen de gereserveerde parkeerplaats ook via FordPass betalen en ontvangen beloningen voor het gebruik van het FordPass lidmaatschap.

Voor meer informatie over Ford Pass verwijzen wij u graag naar het bijgaande Engelstalige persbericht.

• FordPass® is onderdeel van Ford's transformatie tot auto- en mobiliteitsleverancier.
  • FordPass legt een nieuwe relatie tussen consument en autoproducent. Lidmaatschap is gratis. Online registratie vanaf april, ongeacht of men in het bezit is van een Ford of een ander merk auto
  • Ervaar een veelheid aan mobiliteitsservices, beloningen voor loyaliteit en FordGuides die helpen bij het vinden van het ideale vervoer
  • Ford werkt samen met ParkWhiz om een parkeerplaats te vinden en te betalen, met FlightCar worden consumenten gefaciliteerd in het delen of lenen van een auto; FordPay maakt het gemakkelijk om te betalen voor de kosten van mobiliteit
  • Eerste FordHubs openen in New York, Londen, Shanghai en San Francisco