MyFord Mobile FordMWC2015_AtTheShow_12.jpg

Ford lanceert MyFord Mobile smartphone App

Amsterdam, 4 maart 2015 -
Ford lanceert een nieuwe App die bestuurders van een elektrische auto in staat stelt om op afstand hun smartphone met de auto te verbinden en daarmee het opladen van de auto te beheren. Daarnaast kan men met de app zelfs de temperatuur in de auto op afstand regelen zodat een rit altijd comfortabel begint.

Raadpleeg de bijgaande Engelstalige persinformatie voor meer details over de nieuwe Ford App die bestuurders van een elektrische auto in staat stelt om op afstand hun smartphone met de auto te verbinden.

• Ford kondigt op het Mobile World Congress de MyFord Mobile-smartphone app en website voor Europa aan, deze stelt bestuurders in staat om op afstand het opladen van elektrische voertuigen te sturen
  • Bestuurders kunnen MyFord Mobile gebruiken om het bereik van het voertuig te controleren. Ook kan men zorgen dat de auto op een bepaald tijdstip opgeladen is en klaar staat met een reeds voorverwarmd of gekoeld interieur
  • De op Gaming ge├»nspireerd app wijst op de voordelen voor het milieu door het tonen van de bespaarde CO2-uitstoot
  • Tijdens het Mobile World Congress kondigt Ford ook de nieuwe Focus Electric aan. Deze zal beschikbaar zijn met MyFord Mobile, en wordt aangeboden tegen een concurrerende prijs