Ford2016_MWC_AttheStand_66 HEADER2.jpg

Ford breidt Smart Mobility uit op Mobile World Congress en onthult nieuwe Kuga, SYNC 3 en FordPass voor Europa

Amsterdam, 22 februari 2016 -

Mark Fields, CEO van Ford, onthult vandaag de nieuwe Kuga, bevestigt dat de eigen Ford connectiviteitstechnologie SYNC 3 naar Europa komt en kondigt een verdrievoudiging van Fords investeringen in semiautonome autotechnologieën aan terwijl Ford het Smart Mobility-plan blijft uitbreiden.

• Ford onthult vandaag de nieuwe Kuga en kondigt aan dat SYNC 3 dit jaar naar Europa komt. Ford blijft daarnaast ook Ford Smart Mobility uitbreiden. Met dit plan streeft Ford ernaar om toonaangevend te zijn op het gebied van connectiviteit, mobiliteit, autonome auto's, de klantervaring, data en analytics
  • Mark Fields, President en CEO van Ford, vertelt op het Mobile World Congress in Barcelona dat Ford de investeringen in technologie voor bestuurdersassistentie verdrievoudigt. Dit versnelt de introductie van semiautomatische systemen waarmee parkeren en rijden in druk verkeer gemakkelijker wordt
  • Nieuw gebruikersplatform FordPass komt naar Europa. Partners van FordPass worden o.a. BP, parkeerbedrijf Mobile City en Ford Carsharing