Ford-IWS2015_FordAachen_071 HEADER.jpg

Dankzij Ford kunt u opgelucht ademhalen!

Amsterdam, 27 juli 2015 -

Wist u dat een bestuurder bij een snelheid van 95 km/u tot wel 20 meter blind rijdt wanneer hij niest? Ford heeft een nieuw luchtfiltratiesysteem in auto s aangebracht dat bijna alle stikstofdioxide (een belangrijke factor voor het ontstaan van astma) en tot wel 99 procent van alle pollen en gasvormige vervuilende stoffen en geuren tegenhoudt.

• Ford introduceert nieuwe geavanceerde luchtfiltratietechnologie waarmee bestuurders schonere lucht kunnen inademen dan omgevingslucht op platteland, zelfs in steden, verkeersopstoppingen en tunnels
  • Concentratie stikstofdioxide, stof die grote invloed heeft op astma, in de auto gelijk aan of lager dan concentraties en aantal deeltjes in buitenlucht op platteland
  • Geavanceerde luchtfiltratie is één van de Ford-technologieën die autoritten veiliger en comfortabeler maken
  • Comfort in interieur is wat betreft geluiddemping en aanraking verbeterd dankzij RUTH de robot. Motorgeluiden in auto worden gedempt door tegengestelde geluidsgolven